Naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Wim en Alda Nijkamp - WaarBenJij.nu Naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Wim en Alda Nijkamp - WaarBenJij.nu

Naar Santiago de Compostella

Wij zijn bezig om in een aantal etappes naar Santiago de Compostella te lopen. We zijn gestart in Pieterburen, hebben het Pieterpad gelopen in 2010. Deze zomer zijn we door belgie getrokken via het Jacobspad en zijn aanbeland boven in Frankrijk in het plaatsje Rocroi. In het voorjaar van 2012 hopen we onze reis te hervatten. In mei 2012 zijn we van Rocroi naar Reims gelopen en in de zomervakantie van Reims naar Nevers.

21 September 2014

Dag 96 La Reole - Rijssen

Dag 95 Burgos - La Reole

Dag 94 Burgos

21 September 2014

Dag 93 Burgos

Dag 92 Villafranca - Burgos
Wim en Alda

Wij zijn bezig om in een aantal etappes naar Santiago de Compostella te lopen. We zijn gestart in Pieterburen, hebben het Pieterpad gelopen in 2010. Deze zomer zijn we door belgie getrokken via het Jacobspad en zijn aangeland boven in Frankrijk in het plaatsje Rocroi. In het voorjaar van 2012 hopen we onze reis te hervatten. In mei 2012 zijn we van Rocroi naar Reims gelopen en in de vakantie van Reims naar Nevers. Juli 2013: we starten in Nevers, ons eindpunt van vorig jaar en trekken de Bourgogne uit, door de Auvergne en lopen de Dourdogne binnen. La Reole is ons eindpunt. Vanaf hier is het nog zo'n 1100 kilometer naar Santiago.